Είστε ιδιώτης;


Τώρα στη TS Solutions αναλαμβάνουμε να ελέγξουμε και να επισκευάσουμε το κινητό, το Smartwatch ή οποιοδήποτε άλλο Smart Device διαθέτεις -εντός ή εκτός εγγύησης- με δωρεάν αποστολή στο χώρο μας.

Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα για να παραλάβουμε τη συσκευή σου.

 

    Στοιχεία επικοινωνίας

    Στοιχεία συσκευής

    Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε εάν η συσκευή σας καλύπτεται από εγγύηση, μπορείτε να μας καλέσετε στο +30 210 5197500.


    Πριν από την παράδοση και αποστολή της συσκευής σας, παρακαλούμε να διαβάσετε τους κάτωθι όρους και, εφόσον συμφωνείτε με αυτούς.

    Θα πρέπει να επιμεληθείτε την συσκευασία της συσκευής σας έτσι ώστε να μεταφερθεί με ασφάλεια από την συνεργαζόμενη εταιρεία.

    Για να μπορέσουμε να παράσχουμε τις υπηρεσίες επισκευής στη συσκευής σας, τις οποίες εσείς ζητήσατε, θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε προσωπικά σας δεδομένα (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση/τηλέφωνο/email επικοινωνίας κοκ) και να μας χορηγήσετε πρόσβαση στην συσκευή σας. Πριν από την παράδοση της συσκευής, θα πρέπει να διαγράψετε το σύνολο των προσωπικών σας δεδομένων. Τα προσωπικά δεδομένα που περιέρχονται σε γνώση μας, φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια μόνο για το χρόνο που απαιτείται προς εκτέλεση της επισκευής, το νόμο ή τη σύμβασή μας με τον κατασκευαστή της συσκευής σας. Δεν θα διαβιβάσουμε προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους, παρά μόνο στον κατασκευαστή με σκοπό την απόδειξη της εκτέλεσης της υπηρεσίας μας και την ανάλυση/βελτίωση της συσκευής σας. Εφόσον το επιθυμείτε, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε να διορθωθούν ή να διαγραφούν τα προσωπικά σας δεδομένα. Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με τα ανωτέρω, τότε θα καταστεί αδύνατο να εκτελέσουμε προσηκόντως τις υπηρεσίες μας.

    Αν διαπιστωθεί ότι η βλάβη δεν καλύπτεται από εγγύηση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για το εκτιμώμενο κόστος επισκευής και για να λάβουμε την έγκρισή σας. Αν εσείς δεν εγκρίνετε το εκτιμώμενο κόστος, θα επιβαρυνθείτε με το ποσό της ελάχιστης χρέωσης, το οποίο αποτελεί αποζημίωση της εταιρίας μας για το κόστος ελέγχου της συσκευής. Δεν ευθυνόμαστε για βλάβες ή ζημιές που προκαλούνται στη συσκευή σας μετά την πάροδο 24 ωρών από τη στιγμή που ειδοποιείστε για την ολοκλήρωση της εργασίας, εκτός αν αυτές οφείλονται σε δόλο ή βαριά αμέλεια. Αν δεν παραλάβετε τη συσκευή εντός 4 μηνών από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της υπηρεσίας, θα θεωρήσουμε ότι έχετε εγκαταλείψει τη συσκευή, η οποία θα περιέρχεται στην κυριότητα της εταιρίας μας.

     

    Πορεία Επισκευής